Några bilder från Amandas lägenhet förra fredagen.
 
Fredagen är här igen. En vecka går så fort! Förra fredagen spenderades hemma hos fina Amanda. Tavlan på den översta bilden har hon fått av mig, den är så oss!
 
Idag har jag jobbat (som vanligt) och dagen har bara sprungit iväg. Så skönt att ha ett jobb man trivs väldigt bra med och där tiden bara rusar förbi. Tummarna upp! 
 
Igår hämtade David och Tova mig på jobbet och vi köpte kinamat med oss till Davids föräldrar. Efter maten gjorde jag och Davids mamma ljus utav gamla ljus. Smälte ner gamla ljusstumpar som sedan blev till nya ljus i spännande former. Första gången jag gjorde egna ljus men nog inte den sista. Smart att spara det som blir kvar av blockljus och sedan göra nya ljus av dem.
 
Well well, nu är det helg och vi får se vad den bjuder på förutom mellomys imorgon och sedan möte och dans på söndag.

Kommentera

Publiceras ej