En del av min önskelista. 
 
Om exakt en månad, den 20 maj, fyller jag år! Och här är ett litet collage jag inte skulle tackat nej till: Tommy Myllymäkis bok om grönsaker, fina planscher från sealone.se, Mateusporslin – helst i ljusrosa, grått eller beigt, bordsunderlägg från Dekohem, ögonfransböjare från märket Shiseido som sägs vara i världsklass, mousserat – gärna PRIVAT, ljus från Voluspa i doften Pink citron, DAY-väska från Birger et Mikkelsen, någon fin plånbok, spetsunderkläder från Pierre Robert och nya gympaskor från Nike – kan dock inte bestämma mig för om jag vill ha svart/vita eller grå/vita. Sen kan jag även tänka mig presentkort på Ticket (en solsemester med David och Tova och en NY-resa med Amanda står högst på reslistan), en magic bullet att göra smoothies i och en Sony go-PRO att filma videos med. Ja önskelistan är lååååång just nu så det är ju tur att det snart är den 20 maj ;)

2 kommentarer

Sarah

21 Apr 2016 01:20

Fint kollage :)

i-tor

08 Sep 2022 05:36

I’m not that much of a internet reader to be honest but your blogs really nice, keep it up!
I'll go ahead and bookmark your site to come back in the future.
All the best

Kommentera

Publiceras ej