Bilder från tisdagens dansträning. 
 
Vart tog denna veckan vägen? Jag har haft sjukt mycket att göra så tiden har bara sprungit iväg. 
 
I söndags var jag på dansen mellan 10-14 och på kvällen var jag och David hos hans föräldrar och åt varm smörgåstårta. När vi kom hem var jag så trött och la mig i sängen men tog mig sedan i kragen och städade hela huset. Skönt med nystädat när en ny vecka börjar!  
 
Måndagen böjd sedan på jobb, kalas för Milton och storhandling med Amanda. Tisdagen spenderades med jobb, middag hos farmor med henne och pappa och därefter nästan fyra timmars dans. Onsdagen innehöll mer jobb, bilbesiktning (yeees, den gick igenom!!!), knäckebrödsbakning och kvällsshopping på h&m med Amanda. Torsdagen omfattade jobb (såklart), middag med David, massa fix här hemma och ett avsnitt av Maria Wern. Och igår, fredagefter jobbet hade jag, David och Tova en myskväll med god mat (hummer) och slappande här hemma! Det var min vecka det. 

Kommentera

Publiceras ej