Spontana presenter, det är min och Amandas grej!
 
Igår hade jag med mig en present till Amanda. Vi är så bra på att ge varandra spontana presenter när man minst anar det. Vet egentligen inte hur det började men i julas hade jag köpt en julklapp (en tavla som jag tyckte andades oss) till Amanda utan att vi hade sagt att vi skulle ge varandra något så jag tror att det var där det började kanske? Sen en fredag i början av året när Amanda var här hemma (fredagar är våra häng-dagar) hade hon med sig ett paket från the spice three med te och choklad och jag blev så överraskad vilket jag blev i påskas igen då hon kom med ett ägg fullt med godis och ett fint armband. Och igår var det alltså min tur igen att vara lite spontan (eller spontan och spontan, har haft denna sak här hemma ett tag men bara väntat på det rätta ögonblicket att ge det, men det kom ju som en överraskning för Amanda i alla fall vilket var meningen). Denna gången hade jag köpt en "lökhackare" som vi har använt många gånger då vi lagat mat hemma hos mig och som Amanda alltid har sagt att hon vill ha. Så när jag hittade den på en hemsida så tänkte jag direkt att en sådan ska hon få! Tack för att du är min vän fina A! 

1 kommentarer

Kommentera

Publiceras ej