Kanelbullar och mjölk, bland den bästa fikan jag vet! 
 
Sitter i skrivande stund i sängen och har precis krängt i mig de två kanelbullarna och mjölken ni ser på bilden här ovan, och det var så gott kan jag lova er! Annars idag så har jag fått en del gjort. Jag har tvättat en massa (är ju nästan roligt att tvätta nu när tvättstugan är ren och fin igen), dammsugat, bytt sängkläder, duschat och tvättat håret, slagit in paket, städat min garderob, fixat mina naglar, redigerat bilder och slappat i sängen framför tv:n. Snacka om produktiv dag fast jag legat i sängen och haft det skönt i flera timmar också! 
 
Men nu börjar helgen att lida mot sitt slut och det är dags för ännu en vecka med jobb, men det bästa är att det är snart fredag igen, eller vad säger ni?

3 kommentarer

Hannah Margreta

17 Apr 2016 21:58

som pessimist är de snart söndag igen!

ELIN WAHLBERG

17 Apr 2016 22:03

åh så gott!

Sarah

18 Apr 2016 01:08

Gott me bullar :)

Kommentera

Publiceras ej