Fina Fluffy (även kallad Fluffis, Fluffsan och Flawsan).
 
Igår blev det en mysig hemmakväll med Mac donalds mat (!!!). Tova ville ha det och jag ville prova deras nya hamburgare som Johan Jureskog har gjort. Så efter lite trädgårdsarbete och en dusch körde vi allihopa och hämtade mat och sedan bäddade vi ner oss i soffan och käkade och tittade på film! Myskväll.
 
Och idag har jag haft en mysmorgon. Mycket mys här. Efter frukost tillsammans med David (Tova sov hos grannen) så har jag legat i sängen och myst med Fluffy och tittat på två avsnitt av Maria Wern och så dagens vlogg av min favorit youtuber, Therese Lindgren. David är iväg hos en kompis så jag har bara latat mig. Skönt det. Nu ska jag dock upp och hoppa tänkte jag och fixa lite saker här hemma. See you later alligator! 

Kommentera

Publiceras ej