Bilder från i lördags.
 
I fredags drog jag David och Tova hem till Annie, Larre, Linnea och Joel. Där drack vi vin, spann sockervadd och gjorde planer inför lördagen. Efter några timmar begav vi oss hem igen till sängen. På lördagsmorgonen fick jag ett ryck och gick upp och började städa. Vid tio kom pappa hit med min cykel som har befunnit sig på annan ort i några månader och så hade han även köpt ett nytt batteri till en av våra bilar, tack pappa!
 
Så vi bytte batteri och jag fyllde på spolarvätska i min andra bil som har stått på att göra listan hela veckan och ändå blir man aldrig färdig till det. Men i lördags så hände det minsann, så skönt! Efter lunch körde jag in mot stan och första stoppet var Maxi, pant av flaskor och burkar och så storhandling deluxe (kändes det som i alla fall). När jag var klar på Maxi körde jag vidare till Rusta där jag köpte två fina mattor. En till vårt sovrum och en till Tovas rum. Gillar verkligen dem och vi ha fått en helt annan känsla i vårt sovrum nu, tummen upp!
 
Efter Rusta for jag vidare till Mio där jag köpte en ny guldig taklampa (som ni ser på den andra bilden här ovan).  Även den gillar jag riktigt mycket redan och preisc som med mattan så ger den rummet en helt ny (och mycket skönare) känsla. Så när jag sedan kom hem efter mina äventyr så satte jag direkt upp lampan och fixade med den tills jag var 100 % nöjd och sedan dammsugade jag hela huset och la dit de nya mattorna och konstaderade hur nöjd jag var. 
 
Sedan var det in i duschen, göra vid mig, duka och sedan kom middagsgästerna som vi var hos kvällen innan. Vi åt varmrökt lax med potatis, romsås, ärtor och sparris. Mums! Därefter spelade vi vuxna spelet "Ska vi slå vad" innan Melodifestivalen började och vi alla satte oss i soffan de kommande 90 minutrarna. Därefter blev det lite spel till som de andra tre dock fick avsluta själva på grund av en mindre trevlig grej som hände... Kan säga så mycket som; aldrig mer snus!
 
Men annars var kvällen trevlig och jag var så nöjd med mina inköp (kan inte sluta tragga om dem och beundra dem...).

2 kommentarer

Veronica Wallgren

07 Mar 2016 21:07

Ser verkligen mysigt ut :)

rememberthiis.blogg.se

07 Mar 2016 22:09

mysigt :)

Kommentera

Publiceras ej