Kvällens middag.
 
Gókväll. Efter att ha hört talas om Maxs nya hamburgare i serien "Green-familjen" så har jag sedan i söndags planerat att dagens middag skulle vara just från Max. Själv åt jag deras Crispy mexican som innehåller briochebröd, pepper jack-ost, bönburgare, gurka, rödlök, isbergssallad och spicy orginaldressing. Men jag bytte ut spicy mot bara vanlig orginaldressing (och jag insåg nu när jag studerade min hamburgarbild att jag åt den upp och ner utan att märka något...). David testade också en Green-burgare nämligen BBQ sandwich och Tova och Linnea åt nuggets. Skönt att slippa laga mat ibland.
 
Annars idag så har jag förutom att jobba och äta Maxmat även fixat färdigt i min walk in closet (med ett litet undantag...Fluffy välte ner min spegel så jag måste köpa en ny för den gick i tusen, eller nej jag menar tre, bitar). Men det är så skönt att ha ordning och reda där nu och alla kläder som behövdes strykas strök jag i dag, puuh det var en del! Har även tvättat och duschat och nu väntar en dejt med David i sängen och ett avsnitt Lyxfällan. Romantiskt värre, haha...

Kommentera

Publiceras ej