Favoritlack från Isadora i färgen Classy nude.
 
Titta vilket fint lack jag målade mina naglar med igår. Det är från Isadoras "Gel Nail Lacquer"-serie i färgen Classy nude och ovanpå det har jag Isadoras Gel Nail Lacquer Top Coat och de är verkligen super bra! Ser ut som nytt i ungefär en vecka och sedan kan man bara måla på ett lager till av varje så sitter det minst en vecka till utan att bli fult. Så skönt! 
 
Förutom att fixa naglarna igår så städade jag klart här hemma, åt bagels till lunch, letade inspiration och ritade upp Tovas nya rum, långduschde och åt kebabtallrik och tittade på Prison Break med David.
 
Idag har jag jobbat mellan 8.00–16.30. Efter jobbet körde jag till Eko samtidigt som jag snackade med min saknade syrra (tur att hon kommer hem över nästa helg). Hon fick även hänga med mig in på Eko. Där köpte jag lite smått och gott innan jag körde vidare till A-livs för att hämta ut ett paket. Sedan körde jag hem, avslutade det långa samtalet med min syster, pussade på David, lagade och åt lasagne tillsammans med honom, fixade med tvätten och packade träningskläder inför imorgon. Nu har jag precis duschat och lagt mig i sängen bredvid David. Vi ska spendera resten av kvällen här med senaste Beck-filmen och lite Ben & Jerry glass, half baked, min favvo! 

2 kommentarer

Veronica Wallgren

14 Mar 2016 20:38

Riktigt snyggt!

Matilda Berlin

14 Mar 2016 21:03

Shit vilken snygg färg! Älskar verkligen nudefärger =)

Kommentera

Publiceras ej