Perfect bag! 
 
God kväll! Dagen har gått i ett. Var på jobbet vid åtta i morse och vips så var klockan över halv fem och det var dags att gå hem. Väl hemma slängde jag i en maskin tvätt och satte sedan igång med att städa tvättstuga så nu kommer man in där igen! Skönt att få det gjort. Sedan vaknades det mat, ska-vi-slå-vad-spelande, dusch och packning inför morgondagen. Då ska tre väskor med i bilen på morgonen – väskan på bilden här ovan som är min vardagsväska där jag har i allt från solglasögon och plånbok till nagellim och extra kläder, sedan min matväska som jag har min mat i som jag ska ha med mig till jobbet (är den inte allt för full stoppar jag ner den i väskan här ovan för att minimera antalet väskor), och slutligen så ska träningsväskan också med packad med danskläder och matburkar(!!!) eftersom jag ska äta mat hos farmor innan dansen och vill man få mat med sig hem från farmor får man snällt ta burkar med sig! Men nog om mina väskor, nu blir det lite serietittande innan sängen väntar. Over and out.

2 kommentarer

Helene

22 Feb 2016 21:16

Snygg väska!

Anonym

22 Feb 2016 21:23

Super snygg väska!

Kommentera

Publiceras ej