Världens godaste frukost hos Amanda igår. Varför ser inte alla helgfrukostar ut såhär? HEAVEN!
 

Då var helgen över och måndagen är här igen, meeeeen det är snart fredag igen! Helgen har i alla fall varit fin. I fredags fick vi spontanbesök av familjen Bandholtz/Persson så det blev lite vin i soffan i någon timme med dem. I lördags hade jag bokat massage och fotvård till David (försenad födelsedagspresent) så jag lämnade honom för det vid 11.30 och körde sedan och handlade, först på Lidl och sedan på Maxi. Sedan körde jag hem, packade upp det jag handlat, åt frukost/lunch och torkade golvet i hela huset innan jag körde och hämtade David igen och vi körde hem och duschade och gjorde vid oss och körde sedan till Ikea för några trevliga timmar där. Vi var hemma igen efter klockan åtta (efter ett besök hos Davids föräldrar också) och då satte jag ihop den svarta hyllan som jag visade igår och därefter åt vi ostbricka framför ett avsnitt av Finaste Familjen och ett avsnitt av Lyxfällan innan vi stupade i sängen.

I söndags gick jag upp vid halv nio för att en timme senare befinna mig hemma hos Amanda tillsammans med Johanna och Emelie. Där blev vi bjudna på lyxfrukost i form av scones med ost och marmelad, amerikanska pannkakor med sirap, blåbär och hallon, kvarg och yoghurt med müsli, mango och kiwi och så te, kaffe och juice. Snacka om frukosthimmeln. Så gott och välbehövligt innan tre timmars dans som vi genomförde mellan 12.00–15.00! Därefter lämnade jag Emelie i hennes nya lya och spanade in den och sedan körde jag till mammas grav och gjorde den vårfin. Jag skrubbade hela stenen med en tandborste och vatten och den blev verkligen som ny igen efter hösten och vintern. Så fin! Kvällen spenderade jag hemma tillsammans med David. Långdusch, matlagning, youtube-tittande och säng-slappande! Perfekt avslut på en fin helg!

Kommentera

Publiceras ej