Mina favoritfärger på kläder? –Svart och vitt! 
 
Så jäkla bra garderobsfynd jag gjort på senaste. 1. Kappan/jacka/trenchen som skymtar på bilden här ovan som jag hittade för några veckor sedan i garderoben efter att jag varit på jakt efter en sådan men inte hittat någon jag velat ha. Den jag hittade i min garderob är kanske fyra år gammal och använd max fem gånger. Konstigt, för nu älskar jag den och bär den nästan varje dag! 
 
2. Mina vita, gråa och beiga new balance skor som jag köpte förra våren och som jag invigde för detta året på jobbet i fredags (som bilden visar). De är ju sååååå snygga! Varför har jag knappt använt dem? (kanske för att de sitter lite tight men de borde väl töja sig lite om jag börjar använda dem flitigt nu?!?!).
 
Well well, nog om mina garderobsfynd. 60 % av jobbveckan är gjord, hallelujah! Idag mellan nio och tolv var jag på yrkeshögskolan där vi gick igenom kursplanerna för utbildningen som startar i höst. Spännande att se hur det går till och kunna vara med och påverka! Nu ligger jag dock i sängen och slappar. Funderar på om jag ska vara duktig och beta av några saker på min "att göra lista" eller om jag ska ligga kvar här. Lutar åt det sistnämnda men vi får väl se. 

Kommentera

Publiceras ej