Vill bara ge lite kärlek till Emma, Elin, Ellen, Cornelia och Louise som tar hand om mig och min syster nu när vår älskade mamma inte finns mer och ger oss en massa kärlek. Idag hade de en överraskning till oss. Vi åt marängsviss och pärlade fina armband. Sedan gick vi till mammas grav och la två armband där och hade en fin stund tillsammans med vår ängel. Därefter fick jag och min syster varsin bok där de skrivit så fint till oss. När jag kom hem och satte mig i sängen och läste i boken rann tårarna ner för mina kinder, dels för att jag saknar mamma som fan och att livet är orättvist, dels för att jag är så tacksam för alla fina människor i mitt liv och för alla fina minnen jag har av och med min mamma. Så tack för denna kvällen och tack för att ni är ni och vet precis vad vi behöver! 

Kommentera

Publiceras ej