Me myself and I.
 
De senaste dagarna har sett ut sådär:
 
Söndag: dansskapande i dansstudion med Maja, Ebba och Märta, korv i bröd ute i solen med Tova, en lång varm dusch och så min favorit till kvällsmat; stuvade makaroner med stekt falukorv och ketchup!
 
Måndag: jobb, finbesök av pappa i några timmar (som har köpt en iPhone och en iPad som han behövde lite hjälp med) och glass i soffan framför ett avsnitt av Husdrömmar.
 
Tisdag: jobb, middag hos farmor med pappa och avslutningsvis dansträning och dansskapande mellan 18.30–22.30!
 
Idag, onsdag: jobb, pannkakor med David och Tova, powernap (efter att bara ha sovit fem timmar under natten mellan tisdag och onsdag har jag inte varit på topp idag om man säger så...), kladdkaksbakning (ska bjuda på lite påskfika på jobbet imorgon tillsammans med Lola och Annika) och nu har jag och David precis tittat på Sveriges mästerkock! 
 
Nu ska jag försöka få bort en chokladfläck på en vit tröja, städa undan i köket efter mitt bakande och flörta med David och se om han vill kolla på ett avsnitt av Husdrömmar och därefter är det hög tid för mig att sluta ögonen och drömma! 

Kommentera

Publiceras ej