HI 5 på att det är helg!
 
Igår efter jobbet mötte jag som sagt Maja på stan. Vi letade och letade och letade kläder till våra ungdomar på dansen och efter mycket letande (då vi nästan höll på att ge upp) så hittade vi ett coolt linne inne på h&m som vi bestämde oss för att beställa till tjejerna. Det var så skönt att vi äntligen hittade något som vi var nöjda med, kommer bli snyggt! Jag köpte även en så fin klänning på Sandelins som kommer bli perfekt i sommar! 
 
Gårkvällen spenderade vi sedan hos grannarna med pizza och vin och idag har jag städat i vår tvättstuga där jag ofta bara slänger in grejer så det blir en soptipp som jag får ta tag i då och då! Men nu, nu är där så fint igen, mer iordning än vad där har varit på länge måste jag säga! Skönt. 
 
Nu börjar kvällen närma sig. Vi skulle egentligen iväg på middag men det blev ändrade planer så vi får se vad vi hittar på istället. Troligtvis en hemmakväll, kan vara skönt det! 

3 kommentarer

Sarah

16 Apr 2016 17:27

Najs att ni fick tag på nåt till dom :)

josephine Asplund

16 Apr 2016 18:47

Hoppas du får en fin kväll & lycka till med bloggen!
Kram<3

Hemma Hos Felicia

17 Apr 2016 10:01

vilken grym tröja!! :)

Kommentera

Publiceras ej