Sommarkväll, strand, hav, brunbrända ben och skorna jag lever i just nu. 

Värmen håller i sig och bidrog till att jag och David åkte till stranden i går efter att jag hade arbetat. Där träffade vi grannarna, tog ett kvällsdopp i det varma havet och avslutade det hela med två kulor glass på torget i Åhus. 
 
I dag har jag varit ledig och solat och badat i poolen, tvättat, rensat i trädgården, planerat fredagens krogrunda med Linda och varit på stranden med mamma och syrran mellan fyra och sex där jag även träffade Amanda ute i havet. Skön värme på stranden klockan sex på kvällen, det är ju helt underbart!! Och även dagens strandvisit avslutades med en glass på torget i Åhus.
 
Härliga sommarkvällar. Och ännu en lär det bli i morgon efter jobbet då jag ska träffa mina vänner i Åhus för, hör och häpna, bad och glass! 

Kommentera

Publiceras ej