Jag har världens finaste vänner, ni vet vilka ni alla är. Men speciellt tack till Felicia för det fina armbandet "aldrig ensam", behövs i jobbiga stunder som dessa.

I alla fall, förra lördagen kom mamma hem på permission från sjukhuset. Jag och Katrin lagade lax, potatismos och grönkålsstuvning som vi alla tre åt till lunch och sen var jag hemma med mamma hela dagen.

I söndags åkte vi alla till farmor och lagade julmat och spelade kort innan vi körde tillbaka mamma till sjukhuset på kvällen, där vi tyvärr fick dåliga besked, men som jag inte orkar skriva om ännu.

På måndagen var jag på stan med David en runda, sedan tvättade jag och Katte och på kvällen var vi på handboll med pappa och tittade på IFK när de vann mot Malmö.

I tisdags var jag och syrran på stan och fixade det sista inför julen. Sen hämtade vi hem mamma från sjukhuset då hon fick permission över hela julen. På kvällen lagade vi gröt och gjorde skinka som vi åt framför Bingolottos uppesittarkväll med mamma, och pappa som var här. Mysig kväll med gamla "kärnfamiljen"!

Kommentera

Publiceras ej