Tonights dinner.
 
Gokväll. Helgen är snart slut och en ny vecka att ta tag i börjar i morgon. I dag har jag haft en lugn förmiddag här hemma följt av veckohandling och ett besök hos fina mamma på eftermiddagen. När jag kom hem vid halv sex rensade jag i skafferiet och gjorde sedan kvällsmat till mig och David i form av kantarelltoasts med kantarellerna vi plockade i Målilla i somras. Mums! Rostade surdegsbröd och hade på den ena smörstekta kantareller med salt, peppar och västerbottenost och på den andra hade jag en röra som jag gjorde i stekpannan med kantareller, bonjour med kantarellsmak, västerbottenost, salt och peppar. Snabbt, lätt och gott!
 
Nu på kvällskvisten har jag nästan gjort klart hela IT-arbetet som inte ska vara inlämnat förens vecka 44. Har lite småsaker kvar att fixa med men känns skönt att "i stort sett" vara klar. Nej nu ska jag krypa ner i den uppvärmda sängen bredvid David. Godnatt.

Kommentera

Publiceras ej