Gårkvällens ostbricka.
 
De senaste dagarna har bara sprungit iväg. Onsdag, torsdag och fredag har jag varit på praktik på Vinslövs vårdcentral, vilket har gått
jätte bra. Har stått i receptionen, skrivit diktat, suttit med vid schemaläggning, fixat med inkommande och utgående post och lärt mig jätte mycket. Nästa vecka är det min sista vecka vilket känns lite tråkigt.
 
I fredagskväll var vi över hos grannarna och tittade på Idol och drack vin. Mysigt. Igår var jag, David och min syster på ridning med Tova. Gick hur bra som helst. Sen lämnade vi Tova hos hennes mamma igen. Eftermiddagen och kvällen spenderade vi hemma. Var iväg på maxi och köpte massa gott så det blev en stor ostbricka här hemma som avnjöts framför några gamla avsnitt Svenska Hollywoodfruar och sedan kvällens premiär av Björn Kjellmans Att vara

Kommentera

Publiceras ej