sommaren 2012
 
Imorgon är det nyårsafton. Ännu ett år har gått. Herregud, jag är redan 22år och snart 23. Tiden börjar springa iväg fort nu. Det var inte som när man var liten och tiden kröp fram. För 2013 tänkte jag nog ha lite olika mål. Är ganska dålig på att ha det, men ska nog ändra på det. Göra ett inspirations kollage kanske? 
 
Den sista lördgen på 2012 spenderade jag först på jobbet och på kvällen träffade jag några tjejkompisar. Det blev kinamat, morotskaka och massa snack. Idag, den sista söndagen detta år har jag mest bara slappat. Det är så skönt ibland. Var ute och gick i 45min också. Härligt. Ska nog börja göra det, minst varannan dag, men helst varje. Skönt att komma ut och hålla igång. Ett av mina mål. Brukar ofta vara duktig med att träna (gym/powerwalks) några veckor, sen kommer jag av mig. Tänk om man hade kunnat hålla det på en jämn nivå ett helt år. Dansen går ju bra eftersom den är inbokad två gånger i veckan. Men det andra hade man också velat klämma in. Som sagt, mål, mål, mål.

Kommentera

Publiceras ej