Såhär ser det ut hemma hos mig just nu...
 
Håller på att städa (såg ut som ett bombnedslag) och rensa i min walk in closet. Ska bli så skönt när det är klart. Häromdagen fixade vi ju bland Tovas kläder och nu kände jag att det var dags för mina! Ska försöka slänga/skänka lite också. Är så dålig på det utan sparar allt och tänker att "det kanske jag vill ha på mig om några år". Haha nej Therese, vill du inte ha det på dig nu för att du inte trivs i det så trivs du säkert inte i det om tio år heller!!! Well well, det är dags att fortsätta här i mitt kaos innan det lite senare blir en dusch och Sveriges Mästerkock via tv4-play. Förresten så ser ni en skymt av vår nya sovrumsmatta på bilden längst ner, löv it!

2 kommentarer

josephine Asplund

09 Mar 2016 20:19

Hoppas du får en fin kväll & lycka till med bloggen!
Kramar <3

Fairyland surprises

09 Mar 2016 20:28

Är avundsjuk på din garderob! Jag vill också ha!

Kommentera

Publiceras ej