I söndags dukade jag fram denna frukost till mig, David, Tova och Linnea.
 
Det börjar bli en tradition med bagels och apelsin till frukost på helgen. Det är ju så gott! Innan har jag haft färska bagels med frön på som jag har köpt på A-livs men på Maxi hade de inga färska som jag ville ha så jag köpte frysta som jag sedan tinade i mikron, delade och rostade i brödrost. Fungerade perfekt!
 
Efter morgonfrukostmys körde jag till dansen för ledarmöte, årsmöte och dansskapande med Maja. Fyra timmar senare var jag hemma igen med två möten och en färdig dans till uppvisningen i bagaget. Så bra! Resten av dagen spenderade jag med att skriva protokoll från ledarmötet, betala räkningar och sätta in alla mina papper i pärmar, fixa mina naglar, duscha, tvätta, laga kvällsmat, redigera bilder och få utbrott på min dator eftersom internetet inte fungerade (tack David som fixade det i går). En produktiv söndag med andra ord.
 

1 kommentarer

Felicia

08 Mar 2016 15:49

Gott!

Kommentera

Publiceras ej