Gårdagens fina frukost.
 
Måndag och ny vecka. Förra veckan låg jag sjuk tisdag, onsdag och torsdag med kräksjuka, feber och frossa och två veckor innan dess var jag också hemma fyra dagar på grund av förkylning, huvudvärk och feber. Jag brukar inte vara sjuk *peppar peppar* så det har känts väldigt konstigt att vara hemma så mycket nu, men det finns inte mycket annat att göra när man inte är kry.
 
Så nu ser jag framemot att få jobba efter all min frånvaro och ska strax bege mig till jobbet men tänkte först visa vår goda frukost som jag fixade igår. Smoothie med smak av jordgubbar och banan, kaffe, te, apelsin och så rostade bagels med cream cheese, skinka, tomat och citronpeppar. Mums! 
 

3 kommentarer

Matilda Berlin

22 Feb 2016 13:50

Men herrejösses vad gott det såg ut! =)

Felicia

22 Feb 2016 20:14

Gott!

Carolina

23 Feb 2016 10:19

Ser super gott ut! Värsta lyxen ;)

Kommentera

Publiceras ej