Bilder från fredagen hos Amanda.
 
I fredags efter jobbet körde jag först en runda hem till pappa och mös med min syster som var hemma på besök denna helg. Sedan körde jag hem till David som i sin tur skjutsade mig tillbaka till stan eftersom han skulle ha bilen. I stan mötte jag upp Amanda och vi gick och handlade innan vi gick hem till henne och lagade mat och hade fredagsmys.
 
Till förrätt brev det en variant på toast skagen med tekaka, skagenröra, citron och sparris och till varmrätt brev det varmrökt lax med smak av chili och lime och till den åt vi kokt potatis, örstsås och stekt sparris. Så gott alltihop! Och till det hela drack vi mousserande i form av PRIVAT. När vi var proppmätta intog vi soffan för mer snack och bubbel. Tack för bästa fredagsmyset min finaste vän!
 

Kommentera

Publiceras ej