Igår gick jag upp vid halv elva. Följde med David ut på en powerwalk i det fina vädret. Kände av bakis-suget-i-magen men försökte förtränga det. När vi kom hem blev det lite äggröra till frukost. Sedan körde vi till Eko och köpte en studsmatta. Hem och lastade av den innan vi körde vidare till Växthuset för att handla lite blommor. Sen vidare till det gamla huset för att hämta poolen och sedan hem. Väl hemma satte vi upp poolen innan jag körde och hämtade Jessy vid tre. Vi köpte med oss mat från Mac donalds och satte oss på gräset på en filt vid helge Å och hade det mysigt. Längesedan vi träffades nu så vi hade mycket att prata om. Efter två timmar körde vi inom min syster en snabbis, sen till maxi, sen lämnade jag Jessy hemma innan jag själv fortsatte hem. Hemma blev det lite mat, plantering av blommor, ihopsättning av byrå och sedan en efterlängtad dusch.  
 
Frukost: äggröra med lite basilikasås ovanpå.
 
Mys med bästis vid Helge Å.
 
Behövligt en bakisdag!

Kommentera

Publiceras ej