Min nya snygga yoghurt cup som får följa med mig till skolan nästan varje dag...

Vilken depp-eftermiddag det var igår. Fick massa jobbiga tankar, satte mig på golvet i min garderob och började gråta. David tröstade mig lite innan han körde och hämtade Tova och när han kört bara sprutade tårarna. Men det är bäst att bara få ut allt... Kvällen blev sen lite lugnare. Vi åt kvällsmat och tittade på tv innan jag satte mig med datorn i sängen för att göra klart den sista uppgiften i skolan. Den ska jag skicka in idag i skolan och sedan ska vi göra klart revideringen av vårt examensarbete och sedan har jag inget mer att göra i skolan. Den känslan är helt oslagbar, skrämmande och konstig. Men först ska som sagt dagen i skolan klaras av, den näst sista dagen som verkligen spenderas i just skolan. Det. Är. Helt. Galet. 
 
Förresten, på tal om min yoghurt cup... Jag gav mina fina klassisar Josse, Fillan och Carro varsin sådan sist vi åkte upp till Stockholm. Det blev en liten överraskning för dem på tåget med paketöppning och diktläsning! Och på tal om Stockholm... Om en vecka åker vi fyra dit igen för en blixtsnabb visit över dagen... Och varför gör vi det? You'll have to wait and see.

1 kommentarer

Anna

29 May 2015 10:41

Var köper man den fina yoghurt muggen?

Svar: På royal design har jag köpt min :)
Therese Rother

Kommentera

Publiceras ej