Rent och fräscht! 
 
Nya krukor och örter som snart ska hängas upp...
 
Nu har jag varit ledig i två dagar och fått mycket gjort där hemma. Känns helt galet skönt att kunna fixa med saker utan att känna att man borde plugga... David är sjukskriven så det har varit trevligt med lite sällskap också. I onsdags gjorde jag fint på uteplatsen genom att köra med högtryckstvätten på plattorna och vilken skillnad det blev!! Mycket ljusare och fräschare nu. På kvällen var det dags för planeringsgruppen på dansen att träffas hemma hos Ebba och Märta. Vilket hus... Och vilken fika de bjöd på!! Trevlig kväll med trevliga flickor!
 
Och vad hände igår? Jo, då kördes det saker till tippen. Jag var och fixade mina fransar och sedan var jag på Solhaga och köpte nya krukor och växter som jag planterade som jag ska hänga upp på ett gammalt fönster där ute som jag har målat vit. Kommer nog bli fint. På kvällen packade jag inför dagens resa och sen kollade jag och David på film innan vi somnade gott. 

Kommentera

Publiceras ej