Helgen bara flög förbi. Här är några snaps från den:
 
 
Efter ett träningspass framför tv:n hämtade jag Tovis på skolan i fredags.
 
Vi bakade fröknäcke innan jag städade hela huset och Tovis gick på disco på skolan.
 
Hoppade i duschen och gjorde vid mig.
 
Jessica kom hit.
 
Vi tittade på Let´s dance.
 
Och läste gamla brev som vi skrev till varandra då vi var små.
 
Lördagens frukost framför ett avsnitt biggest loser med David: omelett med kalkon och keso toppad med jordgubbar. Efter detta slappade vi hemma, jag lagade lunch i form av kyckling och råris med svamp, vi körde en runda till Eko och sedan körde jag ett träningspass framför tv:n innan jag hoppade in i duschen.
 
Sedan körde jag hem till pappa där vi smed överraskningsplaner innan vi gick bort till Arenan och mötte Jessica för att titta på IFK när de mötte Sävehof, och vann! 
 
Resten av kvällen spenderade jag sedan hemma med David. Ett avsnitt biggest loser och första avsnittet på serien Arne Dahl, som jag nu har fastnat för. Söndagen spenderade vi först i soffan med avsnitt två av Arne Dahl, sedan körde vi en liten runda till Davids föräldrar. Vid två kom min moster och hennes man hit och hälsade på en runda och två timmar senare körde de hem. Då hade jag så ont i huvudet och i magen att jag fick ta en varm dusch och sedan sova i två timmar, sen var jag pigg och glad igen och tittade på Arne Dahl och pluggade engelska resten av kvällen.

1 kommentarer

Robex Lundgren

31 Mar 2015 08:46

finna bilder

Kommentera

Publiceras ej