Ny, fin och stilren ring från ur&penn. Det bästa? Priset, 20:-.
 
Köpte denna fina ring förra veckan när jag var i Kalmar och hälsade på syrran. På tal om henne så var jag och hämtade henne på stationen i Kristianstad i dag när hon kom vid fyra. Hon ska vara hemma i nästan en och en halv vecka nu, yeees!! I alla fall, när jag hade hämtat henne körde vi och fixade paket till pappa som fyller år i morgon. Sen körde vi hem till mig en runda och busade med Tova innan vi körde in till mamma för en myskväll hos henne.
 
Nu är jag precis hemkommen och nyduschad. Ska inta soffan en timme med David nu innan det är läggdax! Förresten fick vi tillbaka ett prov i dag i administrationen som vi gjorde för två veckor sedan and guess what? Jag fick 103,5 av 106, bara 2,5 fel!!! Fint avslut på denna skolvecka.

1 kommentarer

josefine

28 Feb 2014 11:14

grym är du, heja heja heja!!!

Kommentera

Publiceras ej