Ekologiskt iste med smak av fläder och äpple till lunch i dag på Darins.

Skolan är igång igen även om det bara blev en mjukstart med måndag och tisdag för nu är jag nämligen ledig i fem dagar vilket ska bli helt underbart! Som jag ska njuta. 
 
I alla fall var det väldigt roligt att komma tillbaka till skolan och få träffa alla och prata av sig. Och det har varit helt underart väder både i går och i dag vilket har resulterat i att vi mellan lektionerna och på luncherna har suttit ute hela tiden. I dag slog vi (sju tjejer i klassen) till och med på stort och käkade lunch på Darins ute i den stekande solen. Underbart! 
 
Efter skolan i dag jobbade jag på akuten i tre timmar och sedan var det dags för dans innan jag fick köra hem efter tretton timmar hemifrån. Nu har jag och David precis tittat på en film och strax väntar sängen.

Kommentera

Publiceras ej