Vackert väder imorse 07.30
 
Bara ben och ny klänning påväg till jobbet 09.30
 
Vilken härlig start jag fick på denna fredagen, den sista dagen i maj dessutom. Gick upp vid kvart över sju och begav mig sedan ut på en joggingtur. Hade ju klarat 3km på löpbandet i onsdags och ville klara lika mycket utomhus (alltid jobbigare utomhus för min del). Och det klarade jag! Visst, det är inte en mil, men det är bra för att vara jag och man kan bara jämföra med sig själv. Så nöjd efter mina 3km gick jag sedan 1,5km innan jag var hemma igen. Gjorde lite situps och utfall i trädgården i den varma solen innan jag började plantera blommorna jag köpte igår. Blev riktigt fint, får ta en bild ikväll. Sedan duschade jag, åt frukost med Tova och gick till bussen. Nu väntar jobb tills 18.00 sen en STOR handling till helgens kalas!

Kommentera

Publiceras ej