Det var riktigt skönt att komma till gymmet imorse. Körde intervaller på löpbandet och lite magövningar. Duschade och gjorde vid mig där innan jag gick till jobbet där jag spenderade min dag fram tills 18.00. Då var det dags för två timmars dans. Vi kom en bit på dansen och jag höll på att trilla ner för trappan, hjälp!! Men det gick bra. Emelie var snäll och skjutsade hem mig efteråt då hon ändå skulle på detta hållet.

Väl hemma blev det pusskalas med min födelsedagsgris och så gav jag honom ett "kort". Sedan dusch och fix innan jag gjorde kvällsmat. En god omelett med broccoli, paprika, skinka och oliver. Gjorde en stor så jag har till jobbet imorgon också!

Nu myser vi bara i soffan framför the big bang theory och njuter av att vi befinner oss i vårt nya hus.

Efter ett pass på gymmet imorse:

Bilder från dansträningen:

 

Min kvällsmat:                     

Kommentera

Publiceras ej