Innan jul kom jag hem till David och sa att jag hade köpte en julklapp till honom som egentligen var till oss båda och som till och med jag kanske ville ha lite mer än vad han ville. Det resulterade i att han gjorde likadant med min present, vilket blev väldigt bra. Av honom fick jag en apple-tv, alltså en liten dosa som man kopplar till tv:n så kan man streama upp massa program/musik/bilder från iphonen/ipaden/datorn. Riktigt bra och vi använder den redan flitigt.
 
Av mig fick David en övernattning på Ystad saltsjöbad (med mig) med tre-rätters middag, frukostbuffé och inträde till spa avdelningen. Det ska bli så skönt. Längtar nästan ihjäl mig tills vi ska dit. Vi ska köpa till en behandling också och just nu lutar det nog åt "the creek experience" som man gör tillsammans. Ni kan läsa om den här. 
 

Kommentera

Publiceras ej