Dagarna springer iväg. Helt sjukt. Tiden går så fort. Jag hinner knappt med. Snart jul, var det inte nyss jul liksom? Om tiden går såhär fort när jag är 20, hur snabbt kommer den då gå när jag är 40?

Här kommer en resumé av de senaste dagarna:
I onsdags jobbade jag från tidig morgon till tidig eftermiddag. Jag gick på stan med min syster. Jag danstränade mina duktiga tjejer på Kristianstadsflickorna. Jag hade myskväll med min syster - tittade på PH och Bonde söker fru och åt äggamackor och drack chokladmjölk! Riktigt fint.

Igår ringde jobbet in mig och jag fick göra fint bland alla söta bebisar på förlossningen hela dagen. När jag slutade hämtade Nathalie upp mig och vi tog en runda på stan. På kvällen flyttade jag och min syster till pappa. Vi tog en promenad och sen duschade jag och tvättade håret, provade även min ny inpackning "bollen", ser väl inte nån skillnad direkt, får se hur det blir nästa gång eller om jag måste byta färgnyans. Resten av kvällen spenaderades i vardagsrummet. Jag och syrran tittade på PH och Robinson, sen kom Cecilia en sväng och visade upp lite dans.

Idag har jag varit ledig. Yesyesyes, så skönt! Blev ett avsnitt Våra vänners liv på iphonen imorse. Sen gjorde jag vid mig och körde till Österäng för att hämta Jessy. Vi körde ut till Eko och spande lite och längtade efter julen när vi gick på deras julmarknad.

Efter Eko körde vi in till stan en snabb runda. Har nog varit på stan varenda dag denna veckan och är så trött på alla affärer nu och allt letande efter vita kläder till Sensation white. Ska inte besöka stans affärer på över en vecka nu, typ. När jag hade lämnat Jessy hemma igen körde jag till Ellen för lite prat och dans. Resten av dagen har mest bestått av slappande, skjutsande och packning.

Nu ska jag snart gå och lägga mig, imorgon väntar en lååååång dag - Sensation White i Köpenhamn, dans i nio timmar!! Kommer bli kalas!!

Psssst, min förkylnig är nu snart borta, duktiga jag som hoppade över träningen i torsdags.

Kommentera

Publiceras ej